09123196703
ایران، شهریار
ملحفه1

هر چند وقت یکبار ملحفه ای تخت خود را عوض می کنید؟

تعویض ملحفه

شما می توانید ملافه های تخت خود را تا جایی که می توانید تغییر دهید. بیشتر شما موافقت می کنید که یک تختخواب با ملحفه تازه ساخته شده،به شما احساس فوق العاده ای می دهد ، اما چند بار ملافه را تغییر دهید؟ اگر قرار گرفتن در رختخواب خود پس از یک روز طولانی کار موضوعی است که شما مشتاقانه منتظر آن هستید ، به ما اعتماد کنید وقتی می گوییم خوابیدن بین ملافه های جدید و تمیز چیزی است که شما کاملاً دوستش خواهید داشت!

تعویض ملحفه

از طرف دیگر ، مرتب کردن تخت زمان بر است. بله ، کار بیشتر! به همین دلیل است که اکثر افراد علی رغم اینکه می دانند، چند وقت یک بارباید ملحفه را عوض کنند ، تعویض ملحفه را تا زمانی که ممکن باشد به تأخیر می اندازند. با این حال ، آنها کمی درک می کنند که ملافه های تمیز نه تنها باعث احساس شادابی در فرد می شوند بلکه باعث بهبود وضعیت عمومی می شوند و خواب بهتر را تسهیل می کنند.

تعویض ملحفه
تعویض ملحفه

گرد و غبار می توانند به سرعت جمع شوند ، اگر ملافه ها را مرتباً عوض نکنید ، در میان ریزگردهای میکروسکوپی ، گرد و غبار ، سلول های مرده پوست و سایر موارد نه چندان خوشایند خواهید خوابید. گرد و غبار تنها شگفتی هایی نیست که در میان ملافه های با کیفیت خوب شما پنهان شده است. هر شب ، شما حدود یک میلیون سلول پوست می ریزید ، و روغن و عرق طبیعی پوست را فراموش نکنید ، و اگر تعویض ملحفه هارو انجام نمی دهید یا ملافه های خود را نمی شوید ، به زودی باید شبهای بیقرار با وجود خوابیدن روی بهترین ملافه های تختخواب در ایران را در تخت بگزرانید.





ملحفه های شما چه زمانی باید تغییر کند؟

 تعویض ملحفه ها به عواملی بستگی دارد که تعیین می کند چند بار باید ملافه ها را عوض کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید. یک قانون دو هفته ای برای اکثر خانوارها بسیار مناسب خواهد بود حتی اگر از ملحفه های مرغوب استفاده کنید. اما ، چند دلیل برای تغییر بیشتر آنها وجود دارد. چند عاملی که خواستار تغییر روتختی هر 4-5 روز هستند.در زیر ذکر شده است :
آیا پوست چربی دارید؟

اگر پوست چربی دارید و برای کنترل روغن هر چند ساعت یک بار باید صورت خود را بشویید ، هر سه تا چهار روز یک بار ملحفه را عوض می کنید. برای شستن روتختی چاپی خود حتما از شوینده خوب استفاده کنید تا تمام روغن ، کثیفی و جلائی که ممکن است در ملحفه شما جمع شده باشد را پاک کنید. همچنین قبل از اینکه تختخواب خود را با کتانی تازه شسته شده ، روکش بالش خود را بشویید و بالش خود را در یک مکان آفتابی خشک کنید. پیشنهاد ما خرید ملحفه های تختخواب با کیفیت خوب بصورت آنلاین است که از پنبه تهیه شده اند ، مخصوصاً اگر تمایل زیادی به تعریق یا پوست چرب دارید زیرا تنفس و راحتی آنها نیز بیشتر است!

آیا حیوان خانگی شما در رختخواب شما مشترک است؟ 

اگر حیوان خانگی خود را دوست دارید و اجازه می دهید گاهی اوقات به داخل تخت شما بپرد ، باید ست های تخت خود را تا آنجا که می توانید بشویید. در حالی که ما به شما توصیه می کنیم ملافه های تخت خود را هر روز جایگزین تمیز کنید ، با وجود استفاده از بهترین ملافه های تختخواب در ایران ، آن را بیش از 4-5 روز تحت فشار قرار ندهید. حیوان خانگی شما موهای خود را ریخته و در ملافه های تختخواب شما قرار می گیرد و اگر به طور مرتب تمیز نشود ، می تواند باعث ایجاد عفونت ، آلرژی و اختلال در خواب شود.

آیا شما در رختخواب خود غذا می خورید؟ 

اگر روی تخت خود غذا می خورید و به طور تصادفی روی آن ریخته اید ، تعویض ملحفه توصیه می شود و بلافاصله ملحفه ها را بشویید. تا زمانی که ملافه های خود را با مواد شوینده تمیز نکنید ، لکه حتی در بهترین ملافه های تختخواب  نیز باقی می ماند. فراموش نکنیم که اگر در تختخواب کثیف بخوابید ، می توانید دچار آلرژی و عفونت شوید.

برای دیدن محصولات به سایت فروشگاه مراجعه کنید.












آیا تلویزیون را از تخت خود تماشا می کنید یا از آن به عنوان دفتر کار موقت استفاده می کنید؟

 اگر پاسخ شما مثبت است ، حداقل 4-5 روز یک بار تغییر ملحفه ایده آل است. وقتی مدت زمان طولانی را در رختخواب خود می گذرانید ، احتمالاً ملافه های تختخواب خود را با عرق آلوده می کنید. هنگامی که مدت طولانی را در رختخواب می گذرانید حتی بهترین ملحفه ها نیز کثیف می شوند. بنابراین ، تنبل نباشید. هر چند روز یک بار وقت خود را برای شستن ملحفه خود اختصاص دهید تا بوی و احساس تمیز و تمیز بودن تختخواب خود را حفظ کرده و از بهترین ملافه های تختخواب  که خریداری کرده اید بیشتر بهره مند شوید.

 آیا آلرژی یا آسم دارید؟ 

اینکه چند بار ملافه ها را عوض کنید ، به حساسیت ، آسم یا حساسیت به گرد و غبار بستگی دارد. گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا روی ملافه های با کیفیت خوب شما جمع می شوند و باعث آلرژی مانند عطسه ، آبریزش بینی ، سرفه ، تب و سایر موارد می شوند. از این رو شستن اغلب بهترین ملافه های تختخواب در هند ، غالباً ضروری است. برچسب دستورالعمل را بررسی کرده و با آب گرم بشویید تا از شر تمام مواد آلرژی زا خلاص شوید.

آیا عفونت پوستی دارید که با ملحفه شما تماس پیدا کند؟ 

تعویض ملافه های تختخواب هر روز یا حداقل هر دو روز در صورت عفونت پوستی یا ضایعه ای ضروری است زیرا تماس ورق ها با پوست مستقیم است. با ضد عفونی کننده در آب ولرم خیسانده و با استفاده از داغترین تنظیماتی که برچسب توصیه می کند آنها را در ماشین لباسشویی بشویید.

اگر شما از افرادی نیستید که دوست دارید ملافه های تخت را بیشتر عوض کنند ، در اینجا چند روش برای حفظ ملافه های تخت با کیفیت خوب در بین شستشو آورده شده است. 
بعد از تمرین عرق کردن از خوابیدن خودداری کنید.
 با پا و جوراب های آلوده به رختخواب نروید.
 از استفاده از روغن ، کرم ، ژل خودداری کنید زیرا حتی می تواند بهترین ملافه های تختخواب ایران را خراب کند.
 قبل از خواب دوش بگیرید. 
از خوابیدن با آرایش خودداری کنید
 سعی کنید در رختخواب غذا یا نوشیدنی نخورید زیرا می تواند ملحفه های با کیفیت خوب شما را خراب کند.


کمک می خوایین؟ بپرسین