09123196703
ایران، شهریار
بالش مسافرتی

چگونه بالش مسافرتی درست را انتخاب کنیم

بالش مسافرتی ،اگر قصد شما مسافرت است، حالا فرقی نمی‌کند سفرتان زمینی باشد یا هوایی، با اتومبیل شخصی باشد یا هواپیما، داشتن یک بالش مسافرتی راحت و تشک نازک مسافرتی برای شما ضروری است.

البته منظور ما سفرهای طولانی‌مدت است که باید ساعت‌های بسیاری را در هواپیما، قطار، اتوبوس و اتومبیل سپری کنید.

بالش مسافرتی تکیه‌گاه خوبی برای سر، گردن و شانه های شما است و با حمایت از سر و گردن احتمال سردرد حین پرواز که ناشی از فشار و کشش است را کاهش می‌دهد.

در 7000 قبل از میلاد ، ثروتمندان مستپوتامیا در میان اولین کسانی بودند که از بالش استفاده کردند –

خوابیدن روی یک نسخه سنگ سخت که همچنین به آنها رتبه بالاتری در جامعه می دهد. مصری ها از بالش های سنگی خود فقط برای بلند کردن سر از زمین استفاده کردند تا از گزیدن حشرات جلوگیری کنند.

و چینی های باستان معتقد بودند که بالش های نرم انرژی بدن خود را می مکند بنابراین آنها نسخه سخت ساخته شده از سنگ ، چوب یا سرامیک را انتخاب کردند. هیچکدام به خصوص راحت به نظر نمی رسند.

خوشبختانه بالش ها اکنون با خیال راحت طراحی شده اند اما انتخاب مناسب می تواند یک میدان مین باشد زیرا تعداد زیادی موجود است.

خوب ، کدام یک برای شما مناسب است؟ این به چگونگی خوابیدن و ترازبندی وضعیتی مناسب بستگی دارد.

خوابیدن روی شکم

خوابیدن روی شکم بالش
بالش مسافرتی خوابیدن روی شکم

این ها نژادی نادر است. بسیاری از ما خود را در میان 7٪ از کسانی که روی شکم می خوابند نمی دانیم. با این حال ، اگر در تخت خواب روی شکم خود می خوابید و بالش خود را بغل می کنید ، به یک بالش نیاز خواهید داشت که ستون فقرات را تا آنجا که ممکن است مطابق نظر دکتر دیوید کی ، Dynamic Chiropractic حفظ کند.

بالش با مشخصات کم و متوسط ​​برای کسانی که جلو می خوابند بهتر است تا سرتان را زیاد بالا نبرد و گردن درد شما را ترک نکند. برخی از این گروه بسته به راحتی بالای تشک خود حتی بالش را انتخاب نمی کنند.

بروسا دارای طیف وسیعی از فوم حافظه تا بالش های کانتور شده است – نمایه ای متناسب با آن انتخاب کنید.

خوابیدن به پهلو

بالش مسافرتی خوابیدن به پهلو
بالش مسافرتی خوابیدن به پهلو

احتمالاً همه ما ، در بعضی از مراحل شب هنگام به پهلو می خوابیم اما اگر متوجه شوید این مدل راحت ترین وضعیت خواب شماست و بیشتر به پهلو خود می خوابید ، رسماً عضو این گروه هستید.

دکتر کی می گوید: “موقعیت مطلوب ما هنگام بحث و گفتگو با بیماران این وضیعت است زیرا آنچه انجام می دهد اطمینان حاصل می کند که یک خط مستقیم خوب بین استخوان دنبالچه شما وجود دارد ، تا انتهای جمجمه شما”. بنابراین شما به بالشی نیاز خواهید داشت که به خوبی شکاف داشته باشد و سر شما را از روی تشک حفظ کند در حالی که هنوز آن ستون فقرات را صاف نگه دارید. بالش متوسط ​​و بلند بهترین انتخاب در اینجا است و بروسا طیف گسترده ای از آن را دارد که به راحتی برای اتاق خواب جانبی مناسب است.

یکی از بالشهای ساخته شده از فوم حافظه را امتحان کنید که برای راحتی فوق العاده از پشت سر شما پشتیبانی و قالب می گیرد.

خوابیدن به پشت

بالش مسافرتی خوابیدن به پشت
بالش مسافرتی خوابیدن به پشت

این گروه افراد به طور مشهوری با خروپف ارتباط دارند و آنها گاهی با بیش از یک بالش می خوابند. دکتر کی می گوید: “آنچه ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیفتد این است که آنها تمایل دارند سر خود را با بالش های زیاد بالا بیاورند و خود را در آن وضعیت رو به جلو قرار می دهند – که فشار زیادی را به گردن وارد می کند”.

“نه تنها این ، بلکه می تواند مجاری تنفسی را ببندد و همچنین می تواند در مواردی مانند آپنه خواب که هنگامی که شما در واقع تنفس شبانه را متوقف می کنید ، نقش داشته باشد.” این می تواند برای سلامتی شما خطرناک و مضر باشد ، بنابراین ضروری است که اگر پشت خوابید بالش مناسب را انتخاب کنید.

بالش های کانتور می توانند با باز کردن سر در مجاری تنفسی به خروپف کمک کنند.  از استفاده از دو بالش خودداری کنید!

کمک می خوایین؟ بپرسین