09123196703
ایران، شهریار
مموری فوم

چرا بالش مموری فوم و ارگونومیک

چرا بالش مموری فوم و ارگونومیک ،استراحت کامل در موارد شخصی که با دقت انتخاب شده اند آسان است.

چه چیزی می تواند، بهتر از یک بالش باشد که با شکل سر شما تطبیق می یابد؟

چرا بالش مموری فوم و ارگونومیک ،بالش مموری فوم بروسا یک بالش ارگونومیک است که به شکلی مناسب برای شما ساخته شده است.

این بالش مموری فوم و ارگونومیک با شکل سر شما شکل می گیرد و پشتیبانی کافی را برای شما در یک موقعیت آرام فراهم می کند. این کمک می کند تا هنگام استراحت یا خواب ، تنش از ناحیه پشت ، گردن و شانه خود را کاهش دهید.

مهم نیست که سبک و روش خوابیدن شما چگونه است ، یک بالش مموری همیشه راحتی و پشتیبانی را به شما ارائه می دهد.

چرا بالش مموری فوم و ارگونومیک

بالش مموری فوم
بالش مموری فوم

مزایای استفاده از بالش مموری فوم 

از ایجاد گردن درد شما جلوگیری می کند– مواد متراکم یک بالش فوم حافظه مانع از خم شدن گردن در جهت های ناخوشایند می شود. به همین دلیل است که استفاده آنها هنگام خواب بسیار عالی است.

ستون فقرات را هماهنگ نگه می دارد – از آنجا که بالش مموری از خم شدن گردن شما جلوگیری می کند ، به شما اجازه می دهد تا ستون فقرات شما هم تراز شود.

قالب به شکل سر شما – بالش های فوم حافظه به شکل سر شما محصور می شوند ، دقیقاً همانطور که یک تشک فوم حافظه خود را به بدن شما منتقل می کند.

در اشکال مختلفی موجود است بدون تنظیم– فوم حافظه نیازی به زدن ، شستشو یا هر یک از تنظیمات یک بالش معمولی ندارد . خروپف را کاهش می دهد- بالش های معمولی سر شما را به سمت بالا کج می کنند و باعث بسته شدن معابر هوا می شوند.

با این حال ، بالش های فوم حافظه به گردن شما محاصره می شوند و اجازه می دهند تا معابر تنفسی شما باز بماند و تنفس بهتری هنگام خوابیدن انجام دهید.

برای دیدن بهترین بالش ها به فروشگاه بروسا مراجعه کنید.

کمک می خوایین؟ بپرسین