09123196703
ایران، شهریار
خرید اینترنتی کالا خواب

راهنمایی خرید تشک اینترنتی

خرید اینترنتی تشک خواب ،بگذارید بگوییم شما تصمیم گرفتید که می خواهید یک تشک جدید برای خانه (یا محل کار) خود بخرید.
مراحل بعدی چیست؟ آیا شما به راحتی تشک را آنلاین مرور می کنید و سپس آن را از بازارهای آفلاین انتخاب می کنید؟
نه ، این اتلاف وقت خواهد بود.
علاوه بر این ، قفل شدن باعث شده است که همه ما مدتی در خانه بمانیم ، بنابراین بیرون رفتن و خرید، خارج از تصور است.
پس ما چکار کنیم؟

معمولاً شما از خانواده ، دوستان و همکاران خود مشورت می گیرید، اما این به ندرت فایده ای دارد. ما همیشه این امکان را داریم که تشک را با کمک Google به صورت آنلاین خریداری کنیم. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که تایپ کنید – اما قبل از این ، مهم است که سوالات درست بپرسید.
بیایید ببینیم آنها چیستند:

خرید اینترنتی تشک خواب
خرید اینترنتی تشک خواب

دلیل شما برای خرید تشک جدید چیست؟


اگر به خانه جدیدی منتقل شده اید ، مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت به تشک خود نگاه می کنید. این بدان معناست که تا زمانی که وعده دهد با دوام راحت است و دارای ضمانت نامه ای است که همراه آن است ، شما حاضر خواهید بود که هزینه خوبی را پرداخت کنید. از آنجا که شما قصد دارید حداقل در 5 سال آینده در آن خانه جدید بمانید ، می خواهید آن تشک نیز به همین مدت دوام داشته باشد. از طرف دیگر ، اگر تشک هدف کاربردی یا پزشکی بیشتری دارد ، به احتمال زیاد شما تشک را برای کمتر از 5 سال می خواهید. در چنین شرایطی شما به آن به عنوان یک تشک نگاه نمی کنید ، بلکه بیشتر به عنوان یک کمک درمان نگاه می کنید.
همچنین ، در هر دو شرایط ، شما همچنین به دنبال دریافت بهترین معامله برای پول خود هستید ، بنابراین یک تخفیف یا گزینه پرداخت خوب قطعاً یک جایزه است.

چه سفتی را برای موقعیت خواب انتخاب کنید؟

خرید اینترنتی تشک
خرید اینترنتی تشک


خواب به پهلو ، خوابیدن به پشت ، خوابیدن روی شکم-

نحوه خوابیدن شما نوع تشکی را که در شب استفاده خواهید کرد تعیین می کند. ممکن است یک موقعیت بهتر از موقعیت دیگر باشد ، اما ما معتقدیم که این وضعیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است و تا زمانی که شما از تشک مناسب استفاده می کنید ، مشکلی وجود ندارد.
برای خوابیدن به پهلو یا خوابیدن به پشت ، این احتمال وجود دارد که شما به یک تشک بسیار نرم تر برای تنظیم آسان فرم بدن خود نیاز داشته باشید. برای افرادی که روی شکم می خوابند ، تراکم تشک کمی محکم ، معجزه می کند زیرا از نفوذ شکم جلوگیری می کند.
هر تشک دارای دو لایه است:
لایه راحتی –

نزدیکترین لایه به بدن ، که هنگام خواب ابتدا بدن را لمس می کند. به عنوان مثال؛ فوم لاتکس ، مموری فوم و غیره
لایه پشتیبانی –

پایه اصلی تشک که بر دوام تأثیر می گذارد. به عنوان مثال: فوم پلی اورتان ، فنرهای جیبی ، فنرهای بونل و غیره
آن را با تشک تختخواب فعلی خود در خانه امتحان کنید. در حالت طبیعی خود بخوابید تا احساس تشک را در برابر بدن خود احساس کنید – اکنون آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا شما به یک ساپورت محکم تر یا نرم تر در شب نیاز دارید.

اصطلاحات مختلف تشک به معنای واقعی چیست؟


ارگونومیک ، خنک کننده ، حافظه فوم ، coir – در هنگام جستجوی بهترین تشک بعدی خود درایران ، باید با اصطلاحات مختلفی روبرو شوید (یا حداقل آنها را پیدا کنید) . این فناوری پشت تشک است که مهم است. شاید شما از بهترین برندهای تشک درایران اطلاع داشته باشید ، اما ممکن است دقیقاً متناسب با نیاز شما نباشد. بنابراین ، چگونه می توانید انتخاب مناسب خود را انتخاب کنید؟ بگذارید بفهمیم
این بخشی است که ما قصد داریم درباره تشک های تختخوابی ، انواع آنها و نوع فن آوری های موجود در بازار ، کمی اطلاعات فنی کسب کنیم. نگاهی خواهیم انداخت.

coir پوست نارگیل –

این یک تشک دوستدار محیط زیست ، اما قدیمی است که از گوشت نارگیل ساخته شده و از این رو نامگذاری شده است. معمولاً حداقل راحت اما بسیار مقرون به صرفه.


فوم –

پر از لایه های مختلف کف فشرده شده در هوا برای تأمین حداقل راحتی و پشتیبانی ممکن.


ارگونومیک –

به معنای ساده این است که تشک تختخواب شده متناسب با نیازهای بدن شما طراحی شده است. اولین شرطی که برآورده می کند خوب بودن برای فرم بدن شما است و بدیهی است که داشتن مواد با کیفیت نیز به همان اندازه موثر است.
تشک ارتوپدیک –

قول می دهد ستون فقرات شما کاملاً در یک راستا قرار بگیرد ، و همچنین در صورت توصیه پزشک به رفع مشکلات ترازبندی کمک می کند.
ضمانت و آزمایش – اکثر تشک های امروز نوید دوره ای را می دهند که برای آن خراب نمی شود (دوره ضمانت) و یک دوره آزمایشی را ارائه می دهند که در آن زمان می توانید تشک را برگردانید (در صورت عدم رضایت).


ماندگاری –

برای دوام طولانی تشک باید از هم پاشیده شدن در داخل و خارج جلوگیری کند. یک تشک بادوام با گارانتی معمولاً هر دو را ارائه می دهد.
انتقال حرکت – نمی خواهید حرکت طرف مقابل خواب شبانه شما را مختل کند. تشک انتقال حرکت (انزوای حرکتی) این شرایط را فراهم می کند.
مموری فوم – این نوع تشک ها با ساختار سلول باز ساخته شده اند و می توانند نقاط فشار بدن شما را به خاطر بسپارند تا به راحتی با شکل هماهنگ شوند.
تشک فنری پاکتی- با استفاده از فنرها و سیم پیچ های کوچک که درون یک کوسن زیبا قرار گرفته اند ، ساخته شده است .
بهداشتی – روشهای مختلفی برای محافظت از تشک در برابر حملات میکروبی وجود دارد ، مانند استفاده از یک ورق محافظ یا حتی یک تکنولوژی ضد عفونی خاص.

به چه اندازه تشک در خانه نیاز دارم؟


اگر تا به حال وارد یک فروشگاه تشک شده اید ، یا تشک های دوستان خود را در خانه مشاهده کرده اید ، مطمئناً متوجه شده اید که همه اندازه آنها یکسان نیست. بسته به فضایی که در خانه دارید و تعداد افرادی که از تشک استفاده می کنند ، می توانید تشک بعدی خود را سفارش دهید. اینها انواع مختلفی در بازار دارند:
90*200- برای والدینی که می خواهند تشکی برای کودک در حال رشد خود در خانه خریداری کنند ، توصیه می شود.
120*200- برای بزرگسالانی که به یک تشک جادار و راحت برای خود نیاز دارند ، این کاملا مناسب است.
160*200- اگر به دنبال خوابیدن مجلل هستید ، چه تنها و چه با یک شریک ، ما این را توصیه می کنیم.
180*200-مناسب برای خانواده های جوانی که به فضای بزرگتر خوابیدن نیاز دارند.

همچنین بخوانید راهنمای سایز تشک

نتیجه


اکنون که نگاهی اجمالی به کار داخلی تشک پیدا کرده اید ، باید از خود بپرسید که تشک بعدی خود را از کجا بخرم؟
چرا به تشک های بروسا که در وب سایت خود داریم نگاهی نمی اندازیم.

مزایای بروسا


جلوه خنک کننده –

ساختار شبکه اجازه جریان هوا را می دهد تا تشک شما احساس گرما نکند
انزوای حرکت –

اگر حرکت طرف مقابل باعث ایجاد مزاحمت در شب نشود
پشتیبانی از وضعیت استقرار –

ساختار شبکه با توجه به اینکه از کدام طرف می خوابید با بدن سازگار می شود
فوق العاده بادوام –

تشک مبتنی بر کیفیت ، دوام آن را نسبت به سایرین تضمین می کند
علاوه بر این ، ما 30 شب دوره آزمایشی و 5 سال ضمانت طولانی برای خرید شما ارائه می دهیم تا بدانید که فقط بهترین محصول را برای پول خود دریافت می کنید.


با یک تشک بروسا در اتاق خواب خود هوشمندانه شروع به خواب کنید!

کمک می خوایین؟ بپرسین