09123196703
ایران، شهریار
تشک خراب

چگونه بفهمیم تشک شما خراب شده است!

تعویض تشک کهنه ،چه موقع زمان مناسب برای ارتقا تشک خود است؟ پاسخ از طریق نامه به شما نمی رسد! تشک ها روش خاص خود را دارند تا به شما اطلاع دهند که زمان تهیه یک تشک جدید است. حداقل با تشک های شرکت بروسا ، می دانید که عمر آنها طولانی است. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید بفهمید تشک شما خراب شده است یا خیر.

خواب تشک خراب
خواب تشک خراب

بدن و کمر درد:

آیا با کمردرد از خواب بیدار می شوید؟ پس احتمال اینکه شما به یک تشک جدید نیاز داشته باشید وجود دارد. با گذشت زمان ، تشک قدیمی حمایتی که در ابتدا از آن ارائه می شد را از دست می دهد. حتی اگر تشک شکل خود را از دست ندهد ، باز هم فشرده سازی خود را از دست می دهد و منجر به ایجاد تشک افتاده ای می شود که در گردن ، شانه و کمر درد ایجاد می کند. با تشک باتیس شرکت بروسا ، که یک تشک تسکین دهنده درد است ، به بدن شما پشتیبانی مناسب و راحتی داده می شود که باعث می شود دردهای بدن را فراموش کنید.

راحت نبودن:

آیا شما از خوابیدن روی تشکتان احساس ناراحتی می کند؟ کاناپه شما مکان بهتری برای چرت زدن به نظر می رسد؟ خوب ، وقت آن است که تشک خود را ارتقا دهید. با تشک باتیس بروسا، هرگز خواب ناراحت کننده دیگری نخواهید داشت. تشکی که پشتیبانی مناسبی را فراهم می کند و دارای جریان هوای خنک و بدون اختلال صفر است ، لازم نیست دوباره فکر کنید.

افت قابل توجه:

تعویض تشک کهنه
تعویض تشک کهنه

آیا درد در مفاصل ، عضلات و پشت خود احساس می کنید؟ تشک شما افتاده است. افتادگی 1.5 “می تواند باعث درد شدید بدن بعد از خواب شود. تشکباتیس شرکت بروسا به شما نوید می دهد که هرگز افتادگی نخواهید داشت. بهترین تشک برای خرید برای یک بدن شاد و سالم است.

آلرژی:

آیا عطسه صبحانه برای شما یک کار عادی است. یا از جوش ، خارش چشم و چالش های تنفسی رنج می برید. شما به دلیل گرد و غبار و سایر مواد شیمیایی تشک خود واکنش آلرژیک دارید. با تشک های بروسا ، نه تنها از داشتن آلرژی اجتناب می کنید ، بلکه به بدن خود یک خواب سالم را که شایسته آن است هدیه می دهید .

صبح خسته:

خواب راحت منجر به شروع صبح تازه ای می شود که احساس آرامش و انرژی می کنید.با خستگی از خواب بیدار شدن به چرخش یک ساعت خواب ناخوشایند می افزاید. حتی اگر به مدت 8 ساعت سالم بخوابید ، باز هم ممکن است احساس گرو کنید و این تقصیر تشک شماست. در حالی که خواب آلودگی روزانه ، قضاوت ضعیف و تغییرات خلقی دارید ، بدن خود را از زمان بهبودی و ترمیم محروم می کنید. این زنگ هشدار است که وقت آن رسیده است که تشک خود را تغییر دهید و برای نتیجه بهتر به سمت یک تشک هوشمند بروید. تشک باتیس به شما امکان می دهد یک خواب آرام داشته باشید.

اگر حتی یکی از موارد بالا را تجربه کردید ، وقت آن است که برای تعویض تشک کهنه خود با یک تشک جدید اقدام کنید و چه بهتراز تشک باتیس بروسا! این تشک پشتیبانی و راحتی مناسب را به شما می دهد.

کمک می خوایین؟ بپرسین