09123196703
ایران، شهریار
تشک سفت یا نرم

تشک مناسب کمردرد

تشک مناسب کمردرد

انتخاب تشک مناسب برای کمر درد

خوابیدن روی تشک اشتباه می تواند منجر به بدتر شدن کمر درد شود. یک تشک ارگونومیک کمک به وضعیت خواب خوب می کند، عضلات را شل می کند و به طور کلی خواب سالم و خوب را فراهم می کند.
به گفته دکتر جفری ن. كاتز ،  استاد طب و جراحی ارتوپدی دانشكده پزشکی هاروارد و یكی از معتبرترین اشخاص در زمینه كمردرد ، تغییر تشك شما می تواند تفاوت اساسی ایجاد كند:
طبق یک مطالعه انجام شده بر روی 313 بیمار مبتلا به کمردرد ، افرادی که از تشک های متوسط ​سفت استفاده می کنند ،  در مقایسه با افرادی که از تشک های خیلی سفت استفاده می کنند ،درد کمر کمتری تجربه کرده اند.
تشک کمردرد
تشک کمردرد
این یافته که چندین بار توسط پزشکان دیگر تأیید شده است ، بازکننده نظریه جدیدی است زیرا در تعارض آشکار با توصیه های قدیمی برای استفاده از یک تشک بسیار محکم وسفت است.

تشک مناسب کمردرد

همچنین طبق مطالعه ای که در ایالت متحده بر روی خریداران تشک جدید که درد کمر را تجربه میکردند صورت گرفته، حدود ۸۷ درصد این افراد پس از ۶ ماه خواب مداوم روی تشک خود ،ابراز کرده اند که احساس بهتری دارند.
بنابراین پیشنهاد ما در شرکت بروسا به افرادی که مشکل کمر درد دارند،تشک باتیس هست که دارای فنر پاکتی ناحیه بندی شده هست، ضمن اینکه از بدنتان به طور مساوی روی سطح حمایت می کند ، از نقاط بدن که فشار زیادی بهشون وارد میشود جلوگیری می کند.
همچنین به اطمینان از هم ترازی ستون فقرات برای مقابله با مشکلات کمر (و سایر کمردرد) کمک می کند.استحکام این تشک از ترکیب فوم هایی با تراکم و خصوصیات مختلف ناشی می شود ، که منجر به یک تخت بسیار پشتیبان با نرمی کافی می شود تا آن را بسیار راحت کند.
این یک ترکیب بسیار مناسب برای تراز کردن ستون فقرات است ، به حداقل رساندن استرس حرکات شبانه و در نتیجه درد کمر را کاهش می دهد،بنابر این تشک باتیس بروسا یک محصول عالی برای خواب کسانی است که ار مشکل کمر درد رنج میبرند.

برای انتخاب تشک به فروشگاه مراجعه نمایید.

کمک می خوایین؟ بپرسین