09123196703
ایران، شهریار
یوگا برای خواب

یوگا برای خواب:پیشنهاد برای آرامش

یوگا برای خواب:پیشنهاد برای آرامش

یوگا برای خواب:پیشنهاد برای آرامش,این مقاله فقط برای اهداف عمومی اطلاعات است و به عنوان توصیه های پزشکی یا سایر حرفه ها درنظر گرفته نشده است.

هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید بعد از یک روز طولانی ،استراحت کنید.

بیدار شدن از خواب در شب می تواند چرخه بد بی خوابی را شروع کند .

این موضوع می تواند بر رفاه و بهره وری شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه روشهای طبیعی برای کمک به بدن شما در آرامش وجود دارد – یوگا یکی از آنهاست.

در حالی که ممکن است برخی فکر کنند که نمی توانند یوگا انجام دهند ، یا به اندازه کافی انعطاف پذیر نیستند ، همیشه اینگونه نیست.

بسیاری از نکات ساده و آرامش بخش وجود دارد که می تواند برای همه بدن ها سازگار باشد.

برخی از موقعیت های یوگا می تواند به شما در کشش ، استراحت و آرامش خاطر شما به یک خواب خوب در شب کمک کند.

نكاتي كه ما در مورد آن توضيح مي دهيم بر نفس كشيدن و قرار دادن بدن در موقعيت هايي كه امكان جريان خون بهينه به مغز را فراهم مي كند ، همگي حالت آرام را تشويق مي كنند.

هشدار: افراد آسیب دیده یا درد مزمن باید با احتیاط به این نکات نزدیک شوند. قبل از شروع هرگونه رژیم یا حرکت ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.

یوگا برای خواب:پیشنهاد برای آرامش,نمونه تمرینات یوگا که قبل از خواب می توانید انجام دهید:

1.wide legged forward

یوگا برای خواب
پاهای باز خم شدن به جلو

2.standing half forward wall band

نیم خم شدن در برابر دیوار
نیم خم شدن در برابر دیوار

3.three part breath

به این حالت نشسته و بر روی تنفس خود تمرکز کنید
به این حالت نشسته و بر روی تنفس خود تمرکز کنید

آیا انجام یوگا قبل از خواب کمک به خوابیدن می کند؟

پاسخ کوتاه این است که بله .

با این وجود ، باید نکاتی را انجام دهید که بدن و ذهن را آرام می کند.

مطالعات نشان داده است که افرادی که از بی خوابی رنج می برند و یوگا را به روزمرگی خود اضافه می کردند سریعتر به خواب می روند .

مدت طولانی تر می خوابند و کیفیت خواب بهتری دارند.

البته این مهم است که توجه داشته باشید که همه یوگا برای خواب مناسب نیست.

برخی از نکات در مورد انرژی بخشیدن به بدن متمرکز شده است.

ممکن است تأثیر متضادی در کمک به خوابیدن داشته باشد.

گوش دادن به بدن نیز مهم است.

اگر تا به حال با انجاماین حرکات، احساس ناراحتی می کنید یا دوست دارید بیش از اندازه  به بدن خود را در طول این حرکات فشار بیاورید ، فوراً متوقف شوید.

راه آسان دیگری برای اطمینان از استراحت شب خوب؟ روی یک تشک راحت و نرم بخوابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین