09123196703
ایران، شهریار
افزایش کیفیت خواب

5 کاری که می توانید قبل از خواب انجام دهید تا کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید

کیفیت خواب خود را بالا ببرید ،حتی استرس نمی تواند به اهمیت خواب خوب شبانه خدشه وارد کند – حداقل 8 ساعت چیزی است که بدن انسان به آن نیاز دارد تا بتواند با دنیای سریع امروز کنار بیاید. در حالی که بعضی از ما ، خوشبختانه ، مشکلی برای افتادن و خوابیدن در کل شب نداریم ، چند نفر دیگر با “مشکلات خواب” روبرو می شوند ،و سخت می توانند غرق در خواب بروند و چندین بار در نیمه شب بیدار می شوند. امروز شما می توانید انواع تشک های عالی از بهترین مارک های تشک در ایران را انتخاب کنید.

کیفیت خواب خود را بالا ببرید
کیفیت خواب خود را بالا ببرید

در اینجا 5 کار ساده وجود دارد که می توانید برای اطمینان از داشتن خواب کامل شبانه انجام دهید –


روی یک تشک خوب سرمایه گذاری کنید –

اکثر مردم درک نمی کنند که خواب با کیفیت بالا از یک تشک با کیفیت بالا و راحت ناشی می شود – یک تشک ، در عین حال نرم ، که جریان هوا را تقویت می کند ، از کشش خوبی برخوردار است و غیره ، امروز ، آنجا مارک های تشک کافی و عالی در بازار هستند که به شما کمک می کنند بهترین تشک را برای خود تهیه کنید. خرید اینترنتی تشک این روزها بسیار محبوب شده است.


دستگاه های الکترونیکی را کنار بگذارید –

تلفن ، لپ تاپ ، تبلت یا تلویزیون ، حداقل 45 دقیقه قبل از خواب حتماً از استفاده از همه دستگاه های الکترونیکی خودداری کنید نور آبی که از این دستگاه ها ساطع می شود در آشفتگی خواب نقش دارد و خوابیدن سریعتر را دشوار می کند. همچنین ، بررسی تلفن قبل از خواب ذهن را بیدار کرده و باعث ایجاد حواس پرتی به طور ناخودآگاه خوابیدن را دشوار می کند.


نورها را کم کنید –

حداقل یک ساعت قبل از روشن شدن ، نور اتاق خواب خود را کم کنید. چراغ های روشن به شما کمک نمی کنند زودتر به حالت خواب بروید اما نور کم به ذهن شما هشدار می دهد که زمان آماده شدن برای خواب است. تمام چراغ های اصلی را خاموش کرده و تا زمان خوابیدن یک آباژور کم وات یا ولتاژ روشن داشته باشید. شرکت بروسا دارای بهترین تشک های ایران است که از فناوری های روز ساخته شده است.


مدیتیشن –

انجام فقط 10 دقیقه مدیتیشن ساده و تنفس می تواند معجزه هایی را برای خواب شما ایجاد کند و خواب با کیفیتی را به شما تحمیل کند. امروزه برنامه های زیادی در دسترس است که می توانید آنها را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و به صورت رایگان استفاده کنید. پس از یک روز طولانی و پر دردسر ، قبل ازدر خواب غرق آرامش بخوابید ، ذهن باید کمی استراحت کند و مراقبه یکی از بهترین راهها برای تحقق آن است.


چای های آرام بخش –

چای های خواب گیاهی حاوی بابونه یا اسطوخودوس همچنین می توانند به شما کمک کنند تا سریعتر بخوابید زیرا دارای خواص آرام بخشی هستند که به آرامش ذهن مشغول شما کمک می کند. انواع و برندهای مختلفی به صورت آنلاین یا فروشگاه های گیاهی موجود است که می توانید آنها را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است تا بتوانید به خواب کامل شبانه برسید.

برای خرید تشک با کیفیت از فروشگاه بروسا دیدن کنید.

کمک می خوایین؟ بپرسین