09123196703
ایران، شهریار
اختلالات خواب

مشکلات خواب که ایرانیها با آن روبرو هستند

مشکلات خواب ،در حالی که خوب خوابیدن برای سلامتی ضروری است ، خواب هنوز در اولویت نیست. مردم ، به ویژه ایرانی ها ، نسبت به عدم رعایت عادات خوب خواب ، در مورد عدم ورزش کافی یا خوب غذا خوردن احساس گناه دارند. نداشتن خواب کافی می تواند باعث بسیاری از مشکلات اساسی باشد که عمدتا درایران نادیده گرفته می شوند ، که به عنوان یک چیز معمول و مضر دیده نمی شود.

در اینجا لیستی از اختلالات خواب وجود دارد که در نهایت منجر به سایر بیماری های سلامتی می شود.

خروپف:

مشکلات خواب ایرانی ها
مشکلات خواب ایرانی ها

خروپف یکی از اختلالات شایع است که به مشکل باز نگه داشتن گلو در هنگام خواب اشاره دارد. در حالی که خروپف به خودی خود یک تهدید تلقی نمی شود ، می تواند نشانه ای از بیماری های دیگر باشد و فراموش نشود که حتی خواب شریک زندگی را به دلیل سر و صدای ناشی از آن مختل می کند.

بی خوابی:

اختلالات خواب ایرانی ها
اختلالات خواب ایرانی ها

درصد ایرانی های مبتلا به بی خوابی تا 33٪ است و تأثیر آن عمیق و شدید است. افراد کم خواب در تصمیم گیری با کیفیت تأثیر کمتری دارند و بیشتر دچار پریشانی ، چاقی می شوند و بیشتر به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا می شوند.

یک خواب شبانه خوب در محیط راحتی حاصل می شود که یک تشک خواب راحت برای آن ضروری است. تشک مدرن ادعا می کند که راحتی مطلوب لازم برای یک خواب سالم را فراهم می کند اما خود را ثابت نمی کند. در این تشک های توری هوشمند با ارائه پشتیبانی مناسب و راحتی لازم برای فرد برای داشتن یک خواب خوب ، اثری برجسته شده است. تشک خواب آور تسکین دهنده درد ، دو مشکل را حل می کند وفرد بدون درد و شادابی روز را شروع می کند.

هایپرسومنیا:

خواب آلودگی در طول روز که در فعالیت های روزمره ، بهره وری یا لذت بردن از آن اختلال ایجاد می کند ، به عنوان پرخوابی تعریف می شود. این یک علامت غیرطبیعی است که معمولاً می تواند به دلیل کمبود خواب مختل کننده غالب باشد. داشتن خواب روزانه کافی که می تواند با خوابیدن روی یک تشک خوب حاصل شود بسیار مهم است.

کم خوابی:

یکی دیگر از مشکلات عمده درایران ، کم خوابی است. بزرگسالان حداقل به شش تا هشت ساعت خواب نیاز دارند و این نیاز برآورده نمی شود. کمبود خواب می تواند منجر به سایر مشکلات سلامتی شود. با داشتن یک تشک خوب ، به راحتی می توانید به موقعیت راحتی برسید تا به حالت خواب عمیق برسید. تشك آماسیس بروسا اگر كسی مشتاقانه منتظر انجام چنین تغییراتی باشد ، انتخاب مناسبی است.

تشک نقش مهمی ایفا می کند زیرا راحتی و پشتیبانی مناسبی را برای بدن فراهم می کند تا بتواند یک خواب آرام داشته باشد. تشک آماسیس بهترین گزینه است اگر به دنبال حل مشکل خواب و ایجاد عادت های خواب سالم هستید.

کمک می خوایین؟ بپرسین