09123196703
ایران، شهریار
مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند

 مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند

 مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند

مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند,برای بهینه سازی سلامت جسمی و روحی ، افراد باید هر شب هفت تا نه ساعت خواب داشته باشند.
شلوغی زندگی روزمره ، اغلب باعث می شود احساس استرس کنیم.
نکته اصلی خواب خوب ، آرامش قبل از خواب است.

و شاید به جز مدیتیشن و مراقبه هیچ راه بهتری برای آرامش ذهن و بدن وجود نداشته باشد .

مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند
مدیتیشن می تواند به خوابیدن کمک کند

‎مدیتیشن چیست؟

‎به عبارت ساده ، مراقبه و مدیتیشن نوعی ورزش ذهنی است. امروزه بسیاری از انواع مختلف مراقبه تحت تمرین قرار می گیرند:

مراقبه ذن.
‎مراقبه متعالیه.
‎مراقبه ذهن آگاهی.
‎مراقبه معنوی.
‎مراقبه متمرکز شده است.
‎مراقبه حرکت
‎شعار دادن یا مراقبه مانترا.

‎هر نوع مراقبه اهداف و شیوه های منحصر به فردی دارد.

به عنوان مثال ، مراقبه معنوی بدون در نظر گرفتن دین شما با یک موجود بالاتر ارتباط برقرار می کند و هدف آن تقویت آگاهی معنوی فرد است.

در مقابل ، مراقبه ذهن آگاهی شامل حضور در لحظه و شاهد افکار ، احساسات یا احساسات بدن بدون تصویب قضاوت است.
‎براساس اعلام مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه ، اشکال مختلف مراقبه چهار چیز مشترک دارند:

فضایی آرام با حواس پرتی اندک.
‎یک وضعیت خاص ، ایده آل که راحت است
‎توجه را به محرکهای داخلی یا خارجی معطوف کند.
‎یک ذهنیت باز ، جدا و غیر داوری.

سکوت در مقابل سر و صدا

‎چرا باید قبل از خواب مراقبه کنید

‎نیمی از بزرگسالان آمریکایی در خواب مشکل دارند ، بررسی مصاحبه بهداشت ملی 2017 این را نشان می دهد.

از این تعداد ، 35درصدبرای خوابیدن می جنگند ، در حالی که 38 درصد تجربه خواب عمیق را سخت می دانند.

خیلی از افراد به شدت نیاز به یک درمان موثر خواب دارند.
‎بر خلاف سایر درمان های مبتنی بر شواهد برای اختلالات خواب ، مراقبه به طور گسترده ای در دسترس است.

یکی از متاآنالیزهای انستیتوی ملی بهداشت نشان داد که مراقبه ذهن آگاهی باعث افزایش کیفیت خواب می شود.

این مزایا با سایر روشهای درمانی مبتنی بر شواهد ، مانند دارو قابل مقایسه بود.

آنها همچنین 12 ماه بعد در اثر خود باقی ماندند ، و این نشان می دهد که مراقبه ذهن آگاهی تأثیر طولانی مدت بر کیفیت خواب دارد.

چگونه مدیتیشن به شما در خواب کمک می کند؟

براساس گزارش جهانی احساسات سال گالوپ ، پنجاه و پنج درصد از بزرگسالان ایالات متحده در طول فعالیت های روزانه خود استرس را تجربه می کنند.

چنین استرس ، که می تواند از هر مهلت کاری از دست رفته تا تعارض با همسرتان برانگیخته شود ، پاسخ دعوا یا پرواز شما را فعال می کند.
پاسخ پرواز یا پرواز شما با ارسال خون ، اکسیژن و مواد مغذی به اندامهای مهم بدن شما را برای اقدام آماده می کند.

این برای کمک به شما در مقابله با تهدیدات درک شده مؤثر است .
در اینجا استراحت و هضم شما وارد می شود.

وقتی تحریک شود ، تنفس شما را کند می کند و ضربان قلب ، فشار خون و فشار عضلات شما را کاهش می دهد.

به عبارت دیگر ، به شما در آرامش کمک می کند.
مدیتیشن باعث می شود که واکنش شما با استراحت هضم شود ، و پاسخ جنگ یا پرواز شما را خنثی کند.

با کمک به شما در استراحت پس از یک روز استرس زا ، ذهن و بدن شما را برای سقوط و خوابیدن آماده می کند.

‎نکاتی در مورد مدیتیشن برای کارهای روزمره عصر شما

‎یادگیری مهارت جدید نیازی به ترس نیست. برای شروع عملکرد مراقبه خود ، این راهنمایی ها را دنبال کنید:

‎یک مکان راحت و دور از حواس پرتی پیدا کنید. وقتی در منطقه هستید ،

احتمالاً ذهن و بدن شما آرامش بیشتری خواهد داشت. محدود کردن حواس پرتی به شما کمک می کند تا به آنجا بروید.

بنابراین ، مکانی پیدا کنید که بتوانید در سکوت راحت بنشینید.
‎به مراقبه راهنما گوش دهید. برنامه های مدیتیشن معلمان را ارائه می دهد که شما را از طریق هر مراقبه ، قدم به قدم راهنمایی می کنند.

آنها به ویژه برای مبتدیان مفید هستند ، زیرا به شما کمک می کند توجه شما را به دور از حواس پرتی هدایت کنید.
‎با مدیتیشن پنج دقیقه ای کوچک شروع کنید. حتی مدیتیشن های کوتاه می تواند تفاوت زیادی در توانایی شما در سقوط و خوابیدن داشته باشد.

برای جلوگیری از پرخاش کردن خود ، به مدت پنج دقیقه در روز مراقبه کنید.
‎افکار ، احساسات یا احساسات بدن را رها کنید.

این طبیعی است که ذهن شما سرگردان باشد ، بنابراین خودتان را سخت نکنید.

در عوض ، شاهد از این فکر ، احساس یا احساس بدن که در مدیتیشن شما ناشی می شود ، رها کنید.

‎به طور همزمان روزانه مراقبه کنید.

هدف شما پرورش یک عادت منظم مراقبه است ، بنابراین حتماً هر روز تمرین کنید.

انجام این کار در همان زمان می تواند به شما در ایجاد یک برنامه خواب ثابت کمک کند.

حتما بخوانید نقش یوگا در خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین