09123196703
ایران، شهریار
غذاهایی برای کمک به آرامش

غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب

غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب

غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب ،مطمئن شوید که درست غذا می خورید تا درست بخوابید.

بسیاری از افراد قبل از خواب احساس گرسنگی شدید می کنند و در نهایت غذاهایی می خورند که می تواند منجر به افزایش وزن یا سو هاضمه شود.

همه اینها به کم خوابی کمک می کند و منجر به تعدادی بیماری و اختلال در خواب می شود.

خوب غذا خوردن همیشه برای سلامتی بسیار مهم بوده است.

اما آیا می دانید ، شما همچنین می توانید خواب خود را از طریق رژیم غذایی مناسب ، که بیشتر به تقویت سلامت شما کمک می کند ، بهبود ببخشید؟

میان وعده مناسب قبل از خواب می تواند به افزایش کیفیت خواب کمک کند.

غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب
غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب

غذاهایی که باید قبل از خواب بخورید

بادام ها
اولین غذایی که باعث بهبود خواب می شود می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید ، بادام است.

این آجیل ها منبع خوبی از مواد مغذی بیشماری مانند فسفر ، منگنز و ریبوفلاوین هستند.

ما برای سلامتی روزانه به این مواد مغذی نیاز داریم و بادام آن را به مقدار مناسب در اختیار ما قرار می دهد.

گردو
یکی دیگر از آجیل های درختی پرطرفدار که می توانید قبل از خواب از آن استفاده کنید ، گردو است.

گردو حاوی بیش از 19 ویتامین و مواد معدنی است که بی نهایت در سلامت و خواب شما نقش دارد.

ملاتونین موجود در گردو یکی از دلایل اصلی این است که این مغزها به ما کمک می کنند تا سریعتر بخوابیم.

چای بابونه
نوشیدن یک فنجان چای بابونه یکی دیگر از راه های خوب ،برای نه تنها خواب بهتر، بلکه تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست است.

آنتی اکسیدانها موجود در چای بابونه می توانند معجزه کنندگی داشته باشند تا به شما کمک کنند تا سریعتر چرت بزنید.

موز
این ممکن است تعجب آور باشد زیرا موز به عنوان تقویت کننده روحیه و تقویت کننده انرژی عالی کار می کند.

با این حال ، این چیزی در مورد موز است که تعداد کمی از مردم می دانند. این میوه همچنین منبع عالی منیزیم است.

این بدان معناست که ، اگر قبل از خواب خورده شود ، ماهیچه های تنش شما را آرام کرده و کاملاً آرام می کند و شما را برای هشت ساعت خواب آماده می کند.

همچنین ، از آنجا که موز حاوی ملاتونین است ، به شما کمک می کند تا سریعتر به خواب بروید و به شما کمک می کند تا محافظ خود را کاهش دهید و برای استراحت آماده شوید.

گل گاو زبون
بابونه تنها چای گیاهی نیست که می توانید با اتکا به آن هشت ساعت خواب خوب داشته باشید.

چای گل گاوزبان یکی دیگر از منابع عالی آنتی اکسیدان است که به شما کمک می کند تا با التهاب مقابله کرده و سیستم ایمنی بدن خود را بهبود ببخشید.

در نتیجه ، نوشیدن یک فنجان چای گل گاو زبون قبل از خواب می تواند به شما در افزایش کیفیت خواب کمک کند.

غذا قبل خواب
غذاهایی برای کمک به آرامش قبل از خواب

این عادت خواب را  امتحان کنید ، و به ما بگویید که چگونه خواب شما را بهبود می بخشد.

همچنین بخوانید خواب و جلو گیری از سکته قلبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین