09123196703
ایران، شهریار
سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا (2)

سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا

سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا،همه ما طی چند ماه گذشته فاصله فیزیکی و اجتماعی خود را،به خاطر بیماری کرونا حفظ کرده ایم تا از این طریق خود و دیگران را ایمن نگه داریم. اگرچه این یک گام عالی است ، اما اثبات شده است که تأثیر نامطلوبی بر سلامت روان ما دارد. گرچه فاصله جسمی نیاز این دوران است ، اما ما نمی توانیم از سلامت روانی خود غافل شویم؟ برای این منظور ، در پست امروز ، ما می خواهیم برخی از نکات مربوط به سلامتی ذهنی قرنطینه را با شما در میان بگذاریم. ما به شما راهنمایی می کنیم که چگونه یک اسپا و کلینیک خانگی برای ذهن خود ایجاد کنید بدون اینکه از خانه یا منطقه راحتی بیرون بروید.

سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا
سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا

روال خود مراقبتی قرنطینه ای

در اینجا برخی از جنبه هایی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید تا از سلامت روانی خود در حین فاصله اجتماعی مراقبت کنید:

ذهن آگاه

تمرین مراقبه و مدیتیشن یکی از بهترین راه های آرامش ذهن است. حتی ده دقیقه تمرین ذهن آگاهی می تواند نتایج شگفت انگیزی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد. اگر مراقبه برای شما تازه است و نمی دانید چگونه شروع کنید ، پس به یک جلسه زنده بپیوندید. بسیاری از افراد مراقبه های گروهی را به صورت آنلاین انجام می دهند. به گروه بپیوندید!

سلامت جسمانی

جنبه بعدی برای مراقبت از بدن شما است. بدن و ذهن ما ذاتاً با هم ارتباط دارند. اگر بدن شما احساس خوبی ندارد ، ذهن شما نیز به طور مشابه واکنش نشان می دهد و برعکس. اطمینان حاصل کنید که هر روز حداقل سی دقیقه وقت بگذارید تا بدن خود را کشیده یا یک برنامه یوگا یا یک برنامه رقص انجام دهید. اینها به شما کمک می کند تا قویتر شوید ، استخوان های خود را نرم نگه دارید و ایمنی بدن را بهبود ببخشید. بعلاوه ، حتماً خوب غذا بخورید. غذاهای غنی از آهن و منیزیم باید در لیست شما باشد.

بهره وری

کار در خانه اگر محدودیتی را تعیین نکنید و یک کار عادی را انجام دهید ، می تواند از کنترل خارج شود. داشتن یک جدول زمانی منظم برای کار و آرامش ، بهترین راه برای بازدهی بالا است. بعد از کار روزانه خود ، حتماً از میز کار خود دور شوید تا به ذهن خود این توهم را بدهید که از کار دور شدید و برای استراحت آماده شوید. داشتن زمان مشخص برای حمام ، غذا ، آرامش و خواب نیز لازم است.

سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا2
سلامت ذهن در دوران قرنطینه کرونا

محیط خواب ایده آل

قسمت بسیار مهمی از عقب نشینی سلامت روان در خانه پناهگاه خواب است. داشتن خواب خوب برای مراقبت از خود و بهداشت روانی بسیار مهم است ، و این امر ناگهان در قرنطینه هنگامی که از نظر جسمی فاصله می گیریم بسیار مهم است. برای ایجاد یک محیط خواب کامل ، شما به محصولات مناسب خواب نیاز دارید. در بروسا همه آنچه را که اتاق خواب شما برای تبدیل به گوشه خواب دنج و راحت نیاز دارد پیدا خواهید کرد. محصولات ما را اینجا بخرید

تمام جنبه های بالا در زندگی قرنطینه در راهنماها آورده شده است. این زمان ها دشوار است ، اما با کمی برنامه ریزی و اولویت قرار دادن سلامتی ، همه ما می توانیم از این طریق عبور کنیم. ایمن بمانید و از خود مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین