09123196703
ایران، شهریار
خواب و سیستم ایمنی

خواب و سیستم ایمنی

خواب و سیستم ایمنی

در مواقع بحران،انجام کارهای ساده روزانه مثل ظرف و لباس شستن و یا لباس پوشیدن خیلی ساده به نظر می رسد،

و انجام این نوع کارها سخت تر نشده،اما خواب خوب باید در اولویت باشد.
خواب خوب و با کیفیت در همه زمانها ضروری است،

اما در زمان بیماریهای همه گیر مهم تر می شود.

به همین دلیل است که خواب خوب باید اولین قدم در محافظت از سلامتی و سیستم ایمنی بدن باشد.

خواب و سیستم ایمنی شما

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مردم در سراسر جهان برای تقویت مصونیت خود از هر آنچه در توان دارند استفاده می کنند.

باور کنید یا نه ، خواب شما روی سیستم ایمنی بدن شما تأثیر می گذارد و بالعکس.

و احتمالاً متوجه شده اید که خواب کافی برای سلامت کلی شما ضروری است:
وقتی احساس خوبی ندارید ، بدن شما به طور طبیعی سعی می کند با استراحت و بهبودی ، بیماری را از بین ببرد.
به همین ترتیب ، اگر شما به اندازه کافی R&R را برای بدن خود فراهم نکرده اید ، مستعد ابتلا به بیماری خواهید بود.
تحقیقات ثابت می کند که کمبود خواب ، سیستم ایمنی بدن شما را سرکوب می کند

و شما را در مقابل عفونت ها آسیب پذیرتر می کند.

بنابراین چرا امشب با بهتر خوابیدن Zzz ، یک قدم پیشگیرانه دیگر برنمیدارید؟

سلامتی شما به آن بستگی دارد.

خواب و سیستم ایمنی
خواب و سیستم ایمنی

خواب و استرس

خواب کافی نه تنها به حفظ عفونت ها کمک می کند بلکه یک ابزار باورنکردنی برای رفع استرس است.

در حالی که شرایط فعلی ما ممکن است باعث شود احساس غرق شدن و عدم اطمینان کنیم ،

خواب با کیفیت به ما قدرت می دهد سطح استرس خود را کاهش داده ،

اضطراب خود را کاهش داده و ضربان قلب سالم را حفظ کنیم.

لازم به ذکر نیست ، این برنامه رایگان است.

اگر کنار آمدن با همه آنچه اتفاق می افتد دشوار است ، به یاد داشته باشید همیشه می توانید چرت بزنید.
براساس بنیاد ملی خواب ، چرت های زیر 30 دقیقه بهترین مزایا را دارند.

در مدتی که به تماشای یک برنامه تلویزیونی معمولی نیاز دارید ،

می توانید به خودتان کمک کنید با کاهش استرس ، هوشیاری خود را افزایش داده و از فرسودگی اجتناب کنید.

در طی یک بیماری همه گیر ، تمرکز ما در درجه اول بر سلامت جسمی ماست ،

اما بهزیستی روحی و عاطفی خود را نیز فراموش نکنید.

استراحت با کیفیت (به هر شکلی ، مراقبه ، خواب REM) برای حفظ آرامش در طول ،این زمان ها بسیار مهم است.

شب های خوب را برای روزهای بهتر در اولویت قرار دهید

با داشتن بسیاری از موارد خارج از کنترل خود ، خوابیدن کافی یک هدف قابل دستیابی است.

در حالی که خواب به تنهایی ممکن است مانع از بیماری یا عفونت نشود ، تمرین بهداشت مناسب باعث می شود سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود و استرس شما را کنترل کند.

اگر ایده خواب با کیفیت، در یک زمان مانند این، احساس غیرممکن است ،

این نکات را برای آسانتر کردن آن ها بررسی کنید.

مطمئن باشید که در حال انجام هر کاری می توانید برای سالم ماندن با داشتن یک استراحت شبانه خوب به خودتان بیشتر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین