09123196703
ایران، شهریار
خواب منظم و جلوگیری از سکته قلبی 1

خواب و جلوگیری از سکته قلبی

تاثیر خواب بر سلامت قلب

خواب و جلوگیری از سکته قلبی ،یک مطالعه نشان می دهد که برنامه نامنظم خواب می تواند بر قلب شما تأثیر منفی بگذارد.

مطالعه ای که توسط انستیتوی ملی بهداشت یا NIH به نمایش گذاشته شده نشان می دهد که نداشتن یک برنامه خواب مناسب می تواند هزینه سنگینی برای شما داشته باشد.

بر اساس چندین مطالعه که قبلاً منتشر شده بود ، خواب مناسب برای سلامتی بسیار مهم است. این سیستم ایمنی را قوی نگه می دارد ، از شما در برابر بیماری های قلبی عروقی مانند سکته قلبی محافظت می کند ، از فشار خون بالا جلوگیری می کند و وزن بدن را کنترل می کند.

خواب منظم و جلوگیری از سکته
خواب منظم و جلوگیری از سکته قلبی

بنابراین یک اختلال در خواب می تواند به بیماری های مختلفی منجر شود ، و طبق این مطالعه که اخیراً منتشر شده است ، قلب به دلیل برنامه های نامنظم خواب بیشترین آسیب را خواهد دید.

تحقیقات و نتایج 

تحقیقاتی که در آن 2000 بزرگسال از نژادهای مختلف و بین 45 تا 84 سال شرکت داشتند نشان داد که برنامه نامنظم خواب می تواند اثرات ترسناکی بر قلب داشته باشد.

از بین این 2000 شرکت کننده ، هیچ یک از افراد در ابتدای مطالعه هیچ مشکلی در قلب نداشتند. با این حال ، پس از پنج سال ، مشخص شد که شرکت کنندگانی که الگوی خواب نامنظمی دارند ، بیشتر از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند. جدا از آن ، آنها همچنین علائم افسردگی ، افزایش کالری دریافتی و چاقی ناشی از آن و شاخص بالاتری از آپنه خواب ناگهانی را نشان دادند.

قلب خود را از دردسر نجات دهید و بلافاصله یک برنامه خواب سالم ارائه دهید که نه ساعت خواب خوب داشته باشد. از همه مهمتر ، به برنامه بچسبید.

آیا خواب ضعیف با افزایش وزن ارتباط دارند؟

خواب منظم و جلوگیری از سکته قلبی
خواب منظم و جلوگیری از سکته قلبی

راههایی برای ایجاد برنامه خواب منظم

یکی از راه های پایبندی به برنامه خواب ، خوابیدن در زمان مشخص است.

برای اطمینان از این امر می توان دو کار انجام داد.

ابتدا حداقل یک ساعت قبل از خواب استفاده از وسایل الکترونیکی را محدود کنید.

نور آبی که توسط این دستگاه ها ساطع می شود مغز را گول می زند و فکر می کند هنوز روز است.

در نتیجه ، مغز ما تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود که ما همچنان فعال هستیم و به خواب نمی رویم.

این کار را با جلوگیری از ترشح ملاتونین ، هورمونی ترشح شده توسط بخشی از هیپوتالاموس ، و مسئول کمک به احساس خواب آلودگی و خواب آلودگی در پایان هر روز انجام می دهد.

مورد دیگری که می تواند به حفظ برنامه خواب کمک کند ، خوردن غذاهای محرک خواب قبل از خواب است.

برخی از این مواد شامل آجیل مانند بادام و گردو ، ماهی چرب ، چای بابونه و چای گل فلفل ، و موز است.

اگر حتی بعد از امتحان کردن همه اینها ، خواب خوب به نظر یک مشکل است ، باید کیفیت تخت خواب مورد استفاده خود را بررسی کنید.

تشک باتیس بروسا با توانایی های کانتورینگ مناسب ، پشتیبانی ارتوپدی ، انزوای حرکت و کنترل دما ، چیزی است که باید بلافاصله روی آن سرمایه گذاری کنید. می توانید در اینجا به چنین محصول خواب نگاهی بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک می خوایین؟ بپرسین