09123196703
ایران، شهریار
خواب اسلحه کرونا

خواب اسلحه ای در مقابل ویروس کووید-19

خواب و مبارزه با کرونا

ما در بروسا متوجه شدیم که هم اکنون با همه گیری جهانی COVID-19 (کرونا) چقدر ضروری است که در مورد لزوم تقویت سلامتی خود صحبت کنیم.

و یکی از بهترین راه ها برای این کار خواب خوب است.

کم خوابی می تواند شما را در برابر بیماری ها آسیب پذیر کند.

چندین مطالعه در رابطه با اهمیت خواب با کیفیت خوب ،با مدت زمان مبارزه با میکروب ها و سایر مواد حساسیت زا را روشن کرده است.

وقتی خواب کافی ندارید ، احتمال ابتلا به ویروسی مانند ویروس کرونا نیز افزایش می یابد. نه تنها این ، شانس بهبودی شما نیز تأثیر منفی می گذارد.

خواب اسلحه ای در مقابل کرونا
خواب اسلحه ای در مقابل کرونا

چرا وقتی که دقیقاً خواب مناسب نداریم مستعد بیماری می شویم را می توان از تأثیر خواب ناسالم بر سیستم ایمنی بدن درک کرد. هنگام خواب ، سیستم ایمنی بدن کار ترمیم خود را شروع می کند. این سیتوکین ها را آزاد می کند ، پروتئین هایی که به روند جوانسازی کمک می کنند.

این سیتوکین ها از ما در برابر بیماری ها محافظت می کنند و از هر نوع التهاب یا استرس مقابله می کنند.

در مواقعی که خوب نخوابیم یا به تعداد کافی ساعت بخوابیم ، میزان ترشح این سیتوکین ها کاهش می یابد.

در نتیجه ، توانایی بدن ما در مبارزه موثر با عفونت ها یا بیماری ها به شدت کاهش می یابد.

چرا بروسا

بروسا نیاز به سرمایه گذاری در یک تشک خوب برای خواب خوب را درک می کند.

در حالی که یک روال سالم شامل یک رژیم غذایی مناسب ، یک ورزش منظم ، فعالیت های تنش زا مانند مراقبه و گذراندن وقت در طبیعت و غیره برای خواب مناسب بسیار مهم است ، یک تشک خوب اغلب به عنوان یکی از پیش شرط های خواب خوب نادیده گرفته می شود.

یک تشک خوب فقط دارای ویژگی های کاهش فشار ، فن آوری خنک کننده ، پشتیبانی کافی از قسمت های مختلف بدن و خاصیت های ضد آلرژی است.

کرونا
خواب اسلحه ای در مقابل کرونا

تشک های بروسا ریزگردها ، میکروب ها و سایر مواد تحریک کننده را دور نگه می دارد. تشک ها نه تنها اطمینان حاصل می کنند که گرد و غبار بر روی سطح آن قرار نمی گیرد ، بلکه از نفوذ گرد و غبار به داخل تشک و نفوذ در لایه ها جلوگیری می کند.

این به تشک اجازه می دهد تا از پوست ، ریه های شما محافظت کند و با اطمینان از داشتن خواب خوب ، از ناکارآمد شدن سیستم ایمنی بدن جلوگیری می کند.

برای افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف ، که به راحتی سرما می خورند ، یا کسانی که پوست حساسی دارند ، بثورات ایجاد می کنند ، تشک های ضد حساسیت یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانند به خود بدهند.

خواب خوب برای سلامتی بسیار مهم است و اگرچه سلامتی همیشه در اولویت بوده است ، اما در حال حاضر تنها نگرانی واقعی است زیرا همه ما آماده مبارزه با ویروس کووید COVID-19،کرونا هستیم.

کمک می خوایین؟ بپرسین