09123196703
ایران، شهریار
تشک فنری چیست

تشک طبی فنری

تشک طبی فنری چیست و چه مزایایی دارد ؟

از بین تمام تشک های موجود در بازار جهانی، مشهورترین انها تشک طبی فنری است. این تشک ها مدت زیادی است که وجود دارد. فنرهای فولادی در سال 1857 اختراع شد، اما مخترع آلمانی هاینریش وستفال اولین کسی بود که در سال 1871 آنها را در یک تشک قرار داد و به این ترتیب این نوع تشک ها متولد شدند.


تشک طبی فنری از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

این تشک ها دارای سه بخش اصلی هستند:

  • پایه
  • هسته
  • لایه های راحتی

پایه:

به حفاظت از فنرهای فولادی کمک میکند،و در کف تشک قرار دارد که معمولا از جنس پشم و موکت هست و از لایه هسته که پشتیبانی می کند.

هسته:

قسمت اصلی تشک ، که در آن همه فنرها قرار دارد. تعداد فنرها و کویل ها متفاوت است، اما معمولا هرچه تعداد فنر ها بالاتر باشد و مفتول فنرها از جنس پر کربن باشد، تکیه گاه بهتر خواهد بود.

فنرهای منفصل یا پاکتی:

فنر پاکتی
فنر پاکتی منفصل

 

‎یکی از محبوب ترین نوع فنر سیم پیچ جداگانه ای است که به فنر مارشال نیز معروف است. فنرمحصور شده به صورت جداگانه یک کویل است که به صورت جداگانه با تیتانیوم یا فولاد پیچیده شده است که کانتورینگ بهتری از بدن و تسکین فشار بیشتری را ارائه می دهد. همچنین حرکت را کمتر از انواع دیگر فنرها منتقل می کند.

لایه راحتی:

هیچ کس نمی تواند به راحتی روی فنر های فولادی خالی بخوابد،بنابر این لایه ای از فوم و اسفنج بر روی این فنرها قرار می گیرد تا حس راحتی بیشتری به فرد بدهد.

تشک های طبی فنری:

تشک فنری هنوز هم چیزهای زیادی برای عرضه دارد و مدت زمان زیادی را برای توسعه فن آوری خاص خود برای تولید یک تشک و تخت حمایتی و راحت فراهم کرده است.

تشک های فومی در مقابل تشک های طبی فنری:

در حالی که خوابیدن بر روی یک تشک تمام فوم ممکن است حس غرق شدن در تشک را بدهد،خوابیدن روی تشک های فنری حس بهتری از ارتجاع فنر میدهد ،علاوه بر اینکه این تشک ها سفت تر و با استحکام تر هستند و برای بسیاری از افراد ایده ال هستند.

تشک خنک:

در حالی که بسیاری از افراد از خوابیدن بر روی تشک فومی به دلیل عرق کردن زیاد شکایت دارند،تشک های فنری به دلیل گردش بهتر هوا در بین فنرها حس خنکی بهتری می دهند.

چه نوع تشک های فنری در دسترس هستند؟

تشک های فنری تطبیق پذیری بالایی را ارائه می دهند. آنها در همه ابعاد وسایز ها از جمله دونفره ، ملکه و پادشاه از ۹۰*۲۰۰ تا ۱۸۰*۲۰۰ در دسترس هستند. این تشک ها با مواد مختلف و انواع فنر های مختلف ساخته می شوند.

 تشک ترکیبی فنری یا طبی فنری:

تشک آماسیس
تشک آماسیس

تشک ترکیبی از مواد تشک های مختلفی استفاده می کند به گونه ای که شما می توانید تمام مزایا را در یک تشک دریافت کنید. تشک های ترکیبی یا طبی فنری بسیار پرطرفدار هستند، زیرا بسیاری از تشک ها از فناوری فنرها برای ایجاد یک پایه محکم استفاده می کنند.

لایه راحتی بالا که معمولاً حداقل 1.5 اینچ ضخامت دارد می تواند از کف ، اسفنج یا مواد دیگری ساخته شود و با تکنولوژی های مختلف راحتی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

 

برای دیدن تشک های طبی فنری به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

کمک می خوایین؟ بپرسین