09123196703
ایران، شهریار
بهترین تشک برای ورزشکاران

بهترین تشک برای ورزشکاران

بهترین تشک برای ورزشکاران چیست؟

بهترین تشک برای ورزشکاران ‎اگر ورزشکار یا فردی فعال هستید ، نمی توانید از اهمیت خواب خوب غافل شوید. شما ضمن تعادل در وقت گذاشتن، برای خانواده و برنامه کاری ، تمرین و تغذیه را در اولویت قرار می دهید.در این مواقع بسیاری از ورزشکاران ، معمولاً هر شب از برنامه خواب خود کم می کنند. متأسفانه ، کم خوابیدن یک راه مطمئن برای پایین آمدن عملکرد شما در ورزشگاه یا باشگاه و دوره است.


تحقیقات

حقیقتا ، طبق یک مطالعه سال 2016 که در ژورنال Strength & Conditioning با همکاری جف مارشال و آنتونی ترنر منتشر شده است، ورزشکاران فقط به خواب با کیفیت بالا احتیاج ندارند، بلکه برای بهبودی  و ریکاوری از تمرین نیاز به خواب بیشتری نسبت به همسالان خود دارند، تا برای آموزش و رقابت بعدی آماده شوند.

می بینید که به طور مداوم 7 تا 10 ساعت خواب در هر شب با حفظ انگیزه ، برانگیختگی و عملکردهای شناختی که مربوط به تمرکز و درک درد و فشار است ، عملکرد را بهینه می کند. همچنین عملکرد فیزیولوژیکی مطلوب مربوط به متابولیسم ، ایمنی و عملکرد قلبی عروقی را ممکن می کند.

چرا کیفیت خواب مهم است

وقتی بهتر بخوابید ، احساس بهتری می کنید ، بهتر فکر می کنید و بهتر عمل می کنید – این فقط علم است. با این حال ، مارشال و ترنر همچنین دریافتند که کمبود خواب در ورزشکاران رایج است – بنابر این خیلی مهم هست که بتوانیم خواب این افراد از جامعه را بهبود ببخشیم و مورد ارزیابی قرار بدهیم.چرا خمیازه میکشیم؟

بنابراین ، این نکته در اینجا آمده است: اگر ورزشکار هستید ، خواب باید به یک اولویت تبدیل شود. برای داشتن بهترین عملکرد خود ، باید هدف را بزنید. منظور من از هدف ، این است که شما باید تشک مناسب خود را انتخاب کنید – محلی که باید حداقل هفت ساعت در روز بگذرانید ، بدون وقفه. این تقریباً یک سوم زندگی شما را تشکیل می دهد، و این باعث می شود پیدا کردن یک تشک با کیفیت بالا که از خواب عمیق و بدون احساس درد شما پشتیبانی می کند ، یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که می توانید بگیرید.

شاید خریدن تشک برای بعضی افراد سخت باشد،مدل های زیاددر مغازه ها، بدون داشتن اطلاعات کافی و بعضی مواقع قیمت های بسیار بالا ،به همین دلیل ما به شما کمک می کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید و راحت تر تصمیم بگیرید.

بهترین تشک برای ورزشکاران چیست؟

با توجه به زمان ریکاوری اضافی لازم ،برای به حداکثر رساندن عملکرد ، بهترین تشک برای ورزشکاران ،باید به ویژه در مورد کاهش فشار،توجه ویژه داشته باشد. کلین می گوید: “آخرین چیزی که یک ورزشکار می خواهد این است که احساس کمی” غرق شدن “در تشک با مقداری حمایت .”

یک مطالعه در سال 2003 که در لنست منتشر شد ، نشان داد که تشک های متوسط سفت ​​شرکت با درجه 5.6 در مقیاس 1 تا 10 که توسط کمیته استاندارد سازی اروپا تهیه شده است ، با 1 عدد سفت ترین و 10 نرم ترین آن ، راحت تر و بهتر در کاهش درد هستند. به عبارت دیگر ، تشک های متوسط ​​سفت در مقایسه با تشک های خیلی سفت در کاهش نقاط درد و فشار بهتر بودند.

چه خواهان داشتن یک تشک محکم تر و یا نرم تر ، باید به دنبال تشک دارای فوم هایی با چگالی بالا باشید ، تا به کاهش فشار کمک کند. این به حفظ وضعیت سالم برای قرار گرفتن وضیعت مناسب ،ستون فقرات کمک می کند.که این نکات به انتخاب تشک برای ورزشکاران کمک می کند.

فوم چگالی بالا
بهترین تشک برای ورزشکاران

نکات آخر برای بهترین تشک برای ورزشکاران

بهترین تشک برای ورزشکاران
بهترین تشک برای ورزشکاران
  • خوابیدن روی تشک راحت که باعث تسکین درد و حمایت از خواب بی وقفه می شود ، مطمئناً مهم است اما تنها عامل مهم هنگام رعایت بهداشت خواب نیست.
  • برای بهینه‌سازی روزمره شب و به حداکثر رساندن، بهبود و ریکاوری ورزشکاران پس از تمرین ورزشی، به یاد داشته باشید اتاق خواب خود را خنک و تاریک نگه دارید.
  • یک ساعت یا قبل از خواب از استفاده فناوری خودداری کنید و برای خواب ،تختتان را رزرو کنید تا بدن شما هنگام استراحت آرامش داشته باشد.
  • اگر اضطراب دارید ، قبل از رفتن به رختخواب ، مراقبه یا انجام یوگا و مدیتیشن را امتحان کنید.
  • لیست کارهای خود را برای روز بعد بنویسید تا  به ذهن شما کمک کند. این مراحل کوچک می تواند تجربه خواب شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

طول عمر تشک چقدر است.

کمک می خوایین؟ بپرسین