09123196703
ایران، شهریار
اساس ساخت تشک خوب

اساس ساخت تشک خوب

اساس ساخت تشک خوب ، اگر به افرادی که به دنبال خرید یک تشک خوب هستند نگاهی بیاندازیم، متوجه می شویم که اغلب افراد (در حدود 80 درصد) در مغازه خوابیدن روی تشک را برای زمانی کمتر از دو دقیقه امتحان می کنند.

شما روی تشک دراز می کشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا راحت هست یا نه و سپس تشکی دیگر را به همین نحو امتحان می کنید.

اگر می دانستید دقیقاً به دنبال چه خصوصیاتی هستید و می خواهید چه حسی را با دراز کشیدن روی تشک تجربه کنید، این امر شاید درست به نظر می رسید. اما در واقع عوامل زیادی وجود دارند که در هنگام خرید تشک باید در نظر بگیرید.

اساس ساخت تشک خوب
اساس ساخت تشک خوب

 

 

در این بخش سعی می کنیم اصول ساخت لایه های یک تشک و راه حل های ساخت یک تشک را توضیح دهیم.

 

نحوه ساخت تشک با کیفیت

نکته مهم در ساخت یک تشک دستیابی به تعادل در پشتیبانی وزن فرد است. یعنی بین وزن شما و مواد به کار رفته در تشک و هم چنین فنر هم بستگی کامل وجود دارد.

زمانی که شما روی تشک دراز می کشید، فنر باید دارای یک ابزار حرکتی باشد که با چرخش ها و حرکات شما تنظیم شود. این حرکت باید به حدی جزئی باشد که شما متوجه آن نشوید.

اگر حتی به آرامی هم حرکت نکند، تشک به علت سختی بالای لایه های درون تشک یا زیاد سفت بودن فنر به درستی عمل نمی کند.

در ضمن لایه های درون تشک باید با هم دیگر در توازن باشند.

اجزای تشک | لایه های تشک

لایه نگهدارنده تشک

لایه نگهدارنده (support) همیشه مستقیماً و به تنهایی در بالای فنر قرار می گیرد. در بسیاری از موارد مورد استفاده در لایه نگهدارنده به کار رفته در تشک های ارزان قیمت از مواد بازیافتی تهیه می شود و در تشک های با کیفیت بالا این لایه از پشم، پنبه و یا سایر مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

این لایه نگهدارنده همچنین با نام لایه عایق بندی (insulating layer) نیز شناخته می شود که در واقع فنر را در مقابل مواد به کار رفته در لایه های بالایی عایق می کند.

اساس ساخت تشک خوب
اساس ساخت تشک خوب

 

 

لایه تاج تشک

لایه تاج تشک باید کاملاً با نظریه  مطابقت داشته باشد. بر اساس این نظریه این لایه نباید از لایه پشتیبانی زیرین، سفت تر و از لایه های بالاتر از خود نرم تر باشد ترکیبات اولیه متفاوتی می توانند در این بخش به کار روند.

اساس ساخت تشک خوب
اساس ساخت تشک خوب

 

لایه راحتی تشک

لایه راحتی تشک (comfort layer) از مواد اولیه نرمی تشکیل شده است و ساخت آن از سایر بخش ها راحت تر است. لایه راحتی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد و در واقع این لایه است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند.

 

اساس ساخت تشک خوب
اساس ساخت تشک خوب

ما تمامی ایت اصول را در ساخت تشک بروسا رعایت کرده ایم،برای دیدن تشک های بروسا به فروشگاه مراجعه فرمایید.

کمک می خوایین؟ بپرسین