09123196703
ایران، شهریار
ابعاد تشک تک نفره

ابعاد و اندازه تشک تک نفره و دو نفره

ابعاد تشک تک نفره

راهنمای بروسا برای یافتن سایز مناسب تشک

‎اندازه گیری وضعیت شما

‎گذشته از ترجیح شخصی ، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید قبل از انتخاب اندازه تشک در نظر بگیرید. مثلاً اتاق خواب شما چقدر بزرگ است؟ آیا تختخواب را با یک شریک زندگی یا حیوانات خانگی به اشتراک می گذارید؟ آیا فضای زندگی یا فضای خواب برای شما مهمتر است؟ ما شش اندازه استاندارد تشک را نشان داده ایم تا بهتر بگوییم که کدام تشک برای شما مناسب است.

  • تشک 80*200:

این سایز تشک به اسم تشک نوجوان در بازار شناخته شده و طبعا برای نوجوان هایی با قد متوسط قابل استفاده هست.

  • تشک 90*200:

کوچکترین تشک یک نفره برای یک فرد بالغ ،موجود در بازار تشک ۹۰ (لینک به تشکها سایز ۹۰)میباشد.جمع و جور بودن این سایز مناسب افراد اپارتمان های کوچک و اتاق های با فضای کم است.

  • تشک 100*200:

این سایز تشک محبوب ترین سایز برای خوابگاههای دانشجویی هست ،همچنین افزایش ۱۰ سانتی در عرض تشک برای افراد بالغ با فضای محدود گزینه مناسبی است.

اندازه تشک

  • تشک 120*200:

تشک ۱۲۰ گزینه خوبی برای جوان هایی است که به تازگی زندگی مجردی را در خونه خودشون شروع کردن و همچنین گزینه مناسبی برای اتاق های مهمان هست،افزایش ۳۰ سانتی در عرض فضای بیشتری برای یک تشک یک نفره در این سایز ایجاد کرده.

اندازه تشک
ابعاد تشک تک نفره و دو نفره

اندازه تشک

  • تشک 140*200:

این اندازه جز تشک های دو نفره برا زوجین محسوب میشه،اما برای زوج هایی که دوست دارن فضا تشکشون رو با بچه یا حیوان خونگشون تقسیم کنند گزینه کوچکی محسوب میشه.

  • تشک 160*200:

محبوب ترین سایز تشک دو نفره تشک ۱۶۰(لینک) هست.با ۱۶۰ سانتی متر عرض و ۲۰۰ سانتی متر طول، این سایز تشک فضای مناسبی برای زوجین یا افراد که فضای خواب بیشتری لازم دارند ارایه میده.

  • تشک 180*200:

با ۱۸۰ سانتی متر عرض فضای خوبی برا زوج هایی که دوست دارند فضای خوابشون رو با بچه یا حیوان خونگیشون تقسیم کنند بوجود میاره و مناسب اتاق های خواب با فضای بزرگ هست.

در فروشگاه بروسا اندازه و سایز تشک و لوازم خواب مناسب خود را انتخاب کنید.

کمک می خوایین؟ بپرسین