09123196703
ایران، شهریار
تشک و شخصیت شما2

آنچه تشک شما درباره شما می گوید

بعد از یک روز خسته کننده در کار ، هیچ چیز قابل مقایسه با یک تخت راحت نیست که بتوانید در آن استراحت و آرامش داشته باشید. ممکن است تاکنون دوازده تشک داشته اید ، اما آیا تصوری از این داشتید که تشک شما می تواند نمایانگر شخصیت شما باشد؟

این می تواند موارد زیادی را درباره شما بیان کند. افراد مختلف تشک های مختلفی را انتخاب می کنند.

این دلیل آن است که تولید کنندگان تشک انواع تشک را برای تأمین نیازهای مشتریان مختلف ایجاد می کنند.

هدف اصلی هر تشک ارائه راحتی مطلوب است تا صاحب آن بتواند خواب خوبی داشته باشد. در زیر برخی از تشک های رایج ذکر شده است که معمولاً توسط افراد انتخاب می شوند:

تشک فنری و محکم –

تشک شما
آنچه تشک شما می گوید

افرادی که دارای شخصیتی ملایم و دارای انرژی بالا هستند ، مطمئناً تشک های فنری را انتخاب می کنند.

داشتن تشک سخت روی تخت انتخاب ارجح آنها است. چنین افرادی تنبل نیستند و شخصیت فعال و پرانرژی آنها از طریق تشکشان آشکار می شود. افرادی که چنین تشک هایی دارند تمایل دارند که شخصیتی خوش روح داشته باشند و دوست دارند از رختخواب خود بیرون بپرند و همیشه آماده عمل هستند.

این تشک ها نه تنها از لحاظ ضریب عملی بودن بالا هستند بلکه همگی دنج و راحت هستند.

در نتیجه ، علی رغم سخت بودن و فنری بودن ، می توان روی این تشک ها راحت خوابید.

ناگفته نماند که یک خواب راحت به فرد کمک می کند تا احساس نشاط ، انرژی مجدد و شادابی کند. اگر فردی با سطح انرژی بالا هستید ، این نوع تشک مناسب شماست.

تشک های مجلل و راحت –

تشک وشخصیت شما
آنچه تشک شما می گوید

بسیاری از افراد تشک هایی بسیار نرم را دوست دارند. وقتی روی تشک می نشینید یا دراز می کشید ، داخل یک تشک گرم و پیله مانند قرار می گیرید. افرادی که عاشق چنین تشک های نرم هستند ، معمولاً سلیقه ها و سلایق مجلل دارند.

افرادی که لذت جوی هستند ، به دنبال این نوع تشک ها هستند.

افرادی که عاشق چیزهای ریز زندگی هستند ، با سلیقه های اپیکورانه و تصفیه شده ، معمولاً دوست دارند در این تشک های لوکس و فوق العاده نرم آرام و استراحت کنند.

كلاس و راحتی از طریق تشك ها به خوبی نمایش داده می شوند و این دلیل می شود كه تشك های نرم هرگز از مد نمی افتند و برای همیشه مورد تقاضا هستند. اگر عاشق زیاده روی هستید ، یک تشک نرم به خانه بیاورید! پشیمان نخواهی شد!

تشک های حمایتی و راحت –

افرادی هستند که لحظه برخورد به تختخواب افکار بی شماری در ذهنشان جاری است. داشتن یک تشک سفت و محکم به شکل تشک مموری فوم پشتیبانی کننده بهترین انتخاب برای چنین افرادی است.

چنین تشک هایی ترکیبی کامل از راحتی و همچنین پشتیبانی از فردی را که دوست دارد در افکار خود مجذوب و بدون هیچ گونه حواس او را پرت کند ، فراهم می کند. این دقیقاً همان چیزی است که این تشک ها ارائه می دهند.

در حالی که پشتیبانی کمری عالی دارند ، در جداسازی انتقال حرکت نمره بالایی دارند. وزن این تشک ها نیز کاملاً سبک است.

تشک هایی با ویژگی های خاص

شاید دیده باشید که بسیاری از افراد تشک های خود را بر اساس نیازهای خاص خود سفارشی می کنند.

به عنوان مثال ، افرادی که از کمردرد ، اسپوندیلیت و مشکلات مشابه رنج می برند اغلب برای حمایت مطلوب توصیه می شود که روی سطوح سخت بخوابند.

تشک هایی که این افراد از آن استفاده می کنند ساخت سفارشی است. پر کننده ای که در این تشک ها استفاده می شود با آنچه در تشک های عمومی استفاده می شود متفاوت است.

در بسیاری از مکان ها ، افراد متخصص و آموزش دیده ای برای ایجاد تشک برای بیماران تعیین می شوند تا آنها با مشخصات مناسب ساخته شوند. اطمینان حاصل کنید که چنین تشک هایی از مارک معتبری مانند بروسا خریداری شده اند!

همچنین بخوانید حذف افسانه تشک خیلی سفت

کمک می خوایین؟ بپرسین