09123196703
ایران، شهریار
خرید تشک کودک

خرید تشک مناسب برای کودکان

خرید تشک مناسب برای کودک در حال رشد

تشک مناسب برای کودکان ،وقتی کودک شما در حال رشد یا بلوغ است،از بین گزینه های موجود چه گزینه ای میتواند مناسب تر باشد؟

چه سایز تشکی برای خرید تشک کودک مناسب تر است؟

این سوال ها حتما برای شما هم پیش امده است.
در اینجا ما با متخصصان در مورد چگونگی انتخاب خرید تشک  کودک که به بهترین وجه از رشد بدن و ستون فقرات فرزند شما حمایت کند ، مشورت می کنیم.

تشک مناسب کودکان
تشک مناسب کودکان

از این قوانین طلایی پیروی کنید تا از خواب شبانه ای مناسب برای آنها (و شما) اطمینان حاصل شود.

همه تشک ها به یک شکل ساخته نمیشوند

‎دکتر هوارد برگبی ، متخصص عمل جراحی کودکان در مرکز آسیب های ورزشی نخاعی و داخلی سیدنی ، می گوید: “مانند اکثر چیزهای زندگی ، آنچه را برای آن پرداخت می کنید ، دریافت می کنید.”

والدین باید هنگام خرید تشک برای کودک نوپا ، وزن و سن کودک را در نظر بگیرند.

انتقال کودک از به یک تخت معمولی باید بین 18 تا 36 ماه اتفاق بیفتد

تشک های فنر متصل فولادی

بسیاری از متخصصان، تشک های فنر متصل را برای خرید تشک کودک پیشنهاد می دهند،دکتر برگبی موافق است که این تشک ها برای بچه ها بهتر از آنهایی است که از فوم خالی یا لاتکس ساخته شده اند.

وی می گوید: “فوم به سادگی دارای همان خصوصیات حمایتی م نیست و لاتکس تمایل به شکل دادن به بدن شما به مرور زمان دارد.” به دلیل این که بدن آنها دائما در حال تغییر است ، این برای کودکان توصیه نمی شود.

بنابراین ، تشک های مموری فوم حافظه برای کودکان خوب نیست. کودکان برای تخت خواب لزوماً به یک مجموعه نیاز ندارند – یک پایه چیده شده می تواند خوب باشد ، تا زمانی که دارای ارتفاع بلندی نباشد.

دکتر ها به طور کلی تختخواب بلند یا چند طبقه را توصیه نمی کنند ، “بیشتر به دلیل صدمات زیادی که من در نتیجه بچه ها مشاهده می کنم که از بالای تختخواب در حال سقوط یا پریدن هستند.

به ویژه پسران تمایل دارند که این کار را انجام دهند.
تشکی که کودک از آن استفاده میکند بسیار مهم است. بین 18 تا 36 ماهگی ، ستون فقرات کودک به ویژه در شب به سرعت در حال رشد است.

ضروری است که تشک از حمایت کافی برای اطمینان از این که این رشد به طور طبیعی اتفاق می افتد ، برخوردار باشد.

من اغلب با خانواده هایی روبرو می شوم که مادر و پدرشان یک تختخواب بسیارگران قیمت دارند ، در حالی که کودک نو پا آنها روی یک تشک نازک فومی و ضعیف می خوابد.

تشک مناسب برای کودکان
تشک مناسب برای کودکان

حمایت ستون فقرات بسیار مهم است

دکتر برگبی می گوید: “وقتی بحث خواب می آید ، پشتیبانی از ستون فقرات کودک اهمیت ویژه ای دارد.”

ستون فقرات و گردن آنها باید در وضعیت خنثی قرار داشته باشد ، که استرس را به حداقل می رساند و به ستون فقرات اجازه می دهد بدون محدودیت رشد کند.

ستون فقرات کودک نوپا در طول شب می تواند به اندازه 1.5 سانتی متر رشد کند ، که عمدتا دیسک های بین مهره ای در بین مهره های آنها پر از آب می شود.

بنابراین تشک باید به اندازه کافی نرم باشد تا راحت باشد ، اما به اندازه کافی محکم باشد تا از غرق شدن کامل آنها در آن جلوگیری کند.

دکتر برگبی می گوید پیامد احتمالی کودکانی که بر روی تشک فوم غیرمترقبه می خوابند ، این است که ستون فقرات در حال رشد آنها برای مدت زمان طولانی تحت استرس قرار می گیرد.

او می گوید: “ستون فقرات در حال رشد بسیار انعطاف پذیر است و می تواند در زندگی روزمره مانند سقوط با عوامل استرس زا سازگار باشد.” “با این وجود ، این انعطاف پذیری باعث می شود که ستون فقرات در حال رشد مستعد ابتلا به مشکلات تغییر شکل دائمی باشد که در طی مدت زمان طولانی ، مانند 10-12 ساعت خواب در شب ، تحت بار خاصی قرار گیرند.”

دکتر برگبی می گوید دشوار است پیش بینی کرد که چه نوع از مشکلات کوتاه مدت ممکن است از خوابیدن روی تشک فوم در سال های اولیه بوجود بیاید ، “با این وجود ، شکی نیست که خوابیدن روی تشک های فنری امکان پیشرفت بهتر و طبیعی تری را برای ستون فقرات در حال رشد فراهم می کند.

تشک راشا
تشک راشا

تشک ها را مرتبا تعویض کنید

چند بار باید تشک تعویض شود؟

  “این به کیفیت تشک و اندازه کودک شما بستگی دارد.”

تشک خوب برای این سنین می تواند تا پنج سال دوام آورد. به عنوان یک قاعده کلی ، هر سه سال یک بار تشک را بین سنین 0 و 10 سال و هر 5 سال بین 10 تا 20 سالگی عوض کنید.

کالای خواب بروسا، تشک راشا را با پارچه ضد الرژی، برای خرید تشک کودک به شما پیشنهاد می دهد.

کمک می خوایین؟ بپرسین